BEN ASHAARI : CINTA MONYETKU

BEN ASHAARI

huhu...ini segmen pertama aku join dr abg BEN ASHAARI..
segmen yg agk bes...
sebab dulu aku mmg tejebak dengan cinta monyet nih...

mase tu aku darjah 6...
wooo....kecik-kecik da pandai becintan cintun...
haish...camne la bole timbul perasaan cmtu?
tak tau la...yg penting, semua tu pengalaman yg boleh aku kongsi kat cni..

aku gelarkan boy ni..nobita...hihi
nobita usha2 aku mase mula2 masuk kelas darjah 6..
dye bg surat cinta..huhu..malu! blushing2 la aku mase tu...
aku pon melayan la...
kononnya kami nk kapel and ending nk kawen la da besa nnti..
nobita ni bijak kot..ketua pengawas sekola..
tp..becinta??
hihi..aku pon mase pengawas sekolah..
walawei...kalo cikgu tau,,kene pecat kot kami berdua..
ok2..time kitorang becinta tu...xdela dating2 bagai..
juz bls2 surat...
tp,kami x gune kertas...
kitorang gune buku...!!
hahaha
buku tulis la senang cite...
so,, smpai habis skola drjah 6..da penoh buku tu!
heee...jimat kot...
xyah koyak2 kertas nk bg surat..

darjah 6 kn ade UPSR...
oleh kerana aku dok leka becintan cintun....
kami yg kononnya harapan sekolah untuk dapat 5A..
dah kecewakan mereka2 semua...
huk3...nyesal...
aku cume dapat 3A nobita pulak dapat 2A jek..
mase tu aku nangis sepuas-puas nya..

pastu...kami pon nk masuk sekolah menengah same2...
tapi, aku wat dajal la..
mase naik sekola...aku ckp ngn mak aku yg aku nk pindah sekolah tanpa pengetahuan nobita...
hee....sebabnye??
aku da x nk leka la becintan cintun dengan nobita..
kang aku hanyut jek..
then...kitorang pon clash!!
hahaha...
mase tu sebenanye aku nangis jugak...
sedih...sbb x dapat kekal sampai kawen....

bila da besa ni...baru 20..
kitorang bjmpe semula...nobita nk kwn ngn aku semula...
aku x kisah..kawan je kan..
yg lepas bialah berlalu...
jadikan pengajaran untuk hari akan datang,...

peace!!!..p/s 
untuk adik2 yg masih sekolah tu...jgn la becinta mase sekolah..
xde paedah nye....


tomey je monyet ni...
haip...monyet xpe becinta..sbb dye x sekola...



3 comments:

puteri cahaya. said...

so sweeet dear!!!.. tapi. sodih la sebab ending nye citer. Hehehehehe.. ape pun, sweet sgt!..

ok, meh bace kisah cinte monyet ke? akak yg xseberape tu.. hehehe

http://ainblogger.blogspot.com/2011/01/ben-ashaari-cinta-monyetku.html

zacky ~786~ said...

hehe.~ waahh..
emm btol tu.. yg lepas biakn lepas kn... ;)

have a nice weekend..

klw free bace sy yerr cinta monyet lak.. heh

Mr.IX said...

skolah rendah dah pandai cinta-cintun erk..advanced!

Latest Entry :
Testing wat Banner Guna Adobe Flash CS3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...