:: kecewa vs semangat ::


air mata penyesalan..

kenape ye manusia bila dah gagal/ ditimpa musibah barulah nk menyesal..sedangkan pepatah melayu ada menyebut sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna...

huhu...dah kecewa mcm ni baru la aku nk menyesal...Ya Allah...andai masa tu boleh diundurkan..tp semuanya dah terlambat..mungkin Allah nk tunjukkan pada aku supaya sedar dr khayalan / lamunan...

mungkin juga kekecewaan ini akan menjadi titik tolak untuk aku supaya lebih berusaha lagi in the future..InsyaAllah..mak..ayah..ijah mintak maaf..=( sbb ijah main2 sem ni... 

SEMANGAT!!!!

Allah tidak suka pada orang yang cepat berputus asa..so, aku perlu bangkit...tanam azam baru!! tetapkan pendirian..yeah!!



saya berjanji akan belajar bersungguh2!!!


tp jgn lupe ye...berdoa dan bertawakkal kepada Allah~!! hehe..amin

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...