;; SEGMEN 1MALAYSIA : SELAMAT TAHUN BARU CINA ::

assalamualaikum...vanekem...ni haou ma...
cehhh...dan2 tema 1Malaysia...semua bahase aku tulis..hahaha..layannn...

segmen dpd EN BEN ASHAARI

BEN ASHAARI

mcm mane nk mule ek???
ha...dulu..aku mmg ramai kawan cina kt sekolah..
since form 4 smpai la form 5...
boleh dikatakan half daripada kelas aku tu chinesee...
woo...bape ketol jek student melayu kat dlm kelasa ku tu...

ha..ni la dak2 kelas aku tuh...


klik utk tumbesaran yerk...

mase tu kebetulan pulak...guru kelas kitorang pon cina...
ha...aku pon blaja la sikit bahase cina ni..
best la mase 1 kls ngn mereka2 ni..
umumnya, mesti korang tau yg chinese ni majoriti nye berniaga..
kebanyakkan mereka ni kaya la..
hehehe...kalo pape event kami nk wat, ade je la sponsor dr mereka2 ni...
thanx ye kamu2 semua...


ha..gmbr ni mase ade jamuan kelas kitorang...
happening x??
ha...biasenya, time da nk raye cina ni...kami yg melayu ni dapat la sorang 2biji limau!..
okla...dpd x dpt kn?

ha...tu je la pengalaman sepanjang 2 tahun sekelas dgn org cina ni....

nk wish pada mereka2 ni...HAPPY CHINESE NEW YEAR....
TAHUN APE YE TAHUN NI?


tahun arnab...comel nye!!!


2 comments:

NadiRah said...

wong ying lai malaysia...
hahahha!!!
eh, betul ke??
tak ingat ar...huhu

...love cokelatcake... said...

HUANG YING LAI MALAYSIA LA..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...