SAYA PON BLOGGER JUGA ! SAYA BANGGA!

BEN ASHAARI

Kebetulan..aku mmg dah xde idea nk update blog hari ni...sambil- sambil jalan-jalan kat blog kamu2 semua..aku join la kontest  eh..bukan la segmen...sape lagi kalau bukan EN.BEN ASHAARI..

Tp, sebelum ape2..kene jawab soklan2 dulu yerk...

kerjaya?? >> oups...x kerja lagi la...aku bakal cikgu..insyaAllah...tp sebelom nk ngajar org..aku kene la blajo dulu..now..maasiswa UTM, Skudai, Johor...kt sidebar ni ppon nk menunjukkan aku ni UTM bloggers...so, mesti la blaja kat situ kn2?

usia blog?? >> aku mula aktif blogging dr NOVEMBER 2010...sampai la sekarang...kira 3 bulan la usia blog aku ni..kalau baby tu, bertatih pon xpandai lagi..so, kiranya aku ni sangat la baru dalam dunia ni..keh3..

tujuan utama blog>> banyak tujuannya..tp..yg paling utama : nak share info sebenanye..cuma, skrg ni masih dalam proses mencari ilmu yang bermanfaat untuk dikongsi bersama..so, untuk hari akan datang..anak cucu cicit aku boleh la jadikan blog aku ni sebagai rujukan mereka kelak..InsyaAllah...akan jadi cikgu nanti...macam2 la pengalaman yang akan aku coretkan di sini...aminnn..semoga termakbul..

sumber inspirasi>> ibu bapa...dan keluarga..kawan2...ha..tp2..dalam blog ni..sumber inspirasi aku ialah..cik NANAD..kredit to nanad...kenal kan?? kalo x kenal..klik sini yerp..blogger yg selalu wat cerita lawak antarabangsa...selain dye..sape lg kalao bukan abg BEN ASHAARI...aku kenal die pon melalui cik NANAD ni...byk aku blaja dpd mereka...nk tambah baik cara penulisan..dll..dan baru2 ni..aku ade lg inspirasi..sape? ha..cik AVE..thanx kat die sbb sudi jd pengkritik blog aku..hehe..tak sangka pulak die sudi nk datang jengah ke blog aku yang baru merangkak-rangkak dalam blogging ni..ahhh..terharu nye...

blog yang sentiasa ade dalam kepala >> BEN ASHAARI, CIK NANAD, AVE...

Blog Cik Nanad la yg akn aku pilih kalau aku diinterbiu oleh majalah...sebab die dah kire aktif jugak..lagi2 die kawan seperjuangan aku di UTM...

setakat ni..isu yang paling best yang pernah aku conteng kat dalam blog ni...segmen bersama ABG BEN jugak..segmen konsert tuh...klaka...then..tu la paling ramai yang komen..wahhhh..bahagia...first time buat lawak menjadi...thanx to abg ben..sbb buat segmen yang buat aku berimaginasi...suke3...

Isu yang paling teruk????? ohhhh...tidak ada ok!! sekian..

In case blog aku fofular satu hari nnti...haha...mungkinkah?
tiada yang mustahil kn? aku sebenanye ada satu angan2.. nk jadi blogger yg boleh memberi manfaat pada org lain...so..aku nk bantu blogger baru yang akan datang..insyaAllah...aku akan bantu mereka2 ni dgn cara apa?? wahaha..xtau lagi la...tp, yg ada dalam perancangan, nk buat satu community blogger. macam mana tu?? ha..tunggu je la...

Lastly...pesanan untuk diri sendiri dan blogger baru...jgn sombong...jgn fanatik sgt nk jd blogger yang ramai follower tp, x bace entry korang..jd blogger bia ikhlas ok..?? 

sekian...sape yg nk join...klik banner kt atas tu yes? assalamualaikum....=))



2 comments:

NadiRah said...

hok3!!
terharu nanad koirala doh!!

apislerr said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen blog abg ben;D

saya-pon-blogger-juga-saya-bangga

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...