FuTsAl..anniversary...JaTuH tErgOlek

assalamualaikum..
dah lame nye la x conteng kat cni..sibuk dengan assignment...
tak sempat nk mengarang kat sini..

okeh..nk direct trus cerita..
ade 3 cerita ni..
FUTSAL...

ape tu?sebenanye..hari ini dalam sejarah...
aku main futsal..pertama kalinya aku main...
wohoooo...teruja sgt la..
dengan x practise pape..aku trus masuk court dgn rase yakin..hik3..

tp......kebetulan jugak semalam tarikh annibersary aku dgn si dia.
huk3..malu3..(blushing) (*_*)
kami g la mkn sodap2..
hohoi....mcm 4 org pnye mknn..kami selesaikan semuanya...
hihi..byk gile aku mkn mlm semalam..
kerang bakar...
kailan ikan masin..
tomyam campur..
otak2...
eh2..tau x otak tu hape?
ha ni dia...


otak-otak kempas namenye...sedap!

perot pon dah bolat!...aku & my boyfie trus balik...UTM..
wuhuu..jao kot kitorang celebrate..kat pontian..
bebas dr org2 yg dikenali...hihi...

9.45 pm...smpai UTM...
dah besungguh nk main futsal...
salin baju dah macam lipas kudung..
3 mnit je kot..

ok3....knp aku join futsal ni?
actually..kos SPH...yg aku blaja skrg ni la..
tiap2 tahun ade tournament futsal..
bestla..boleh mengeratkan silaturrahim antara SPH..
senang cite Cikgu Kemahiran Hidup...
serba serbi kami boleh!.
sepak bola bole...masak boleh..tukang bole...kimpal bole..
ha...ape je yg x bole?
hihi..

ha...dh smpai court...aku tgk rmai bebeno la org...
hoho..semakin semangat nk main...pd hal x pandai main..
xpe2..yg penting semangat...
antara yg memeriahkan team futsal "SEPAK ANGIN"

*kapten*

*penyerang*
kak chah & aku

*pertahanan*
cik zafina
cik sherlini

*keeper*
cik syakirah
( thanx to kirah...hebat la..)

tu antara barisan pemain team *sepak angin*
hak2..lawak2 name team ni..

aku main tuk match ketiga..
hoho...ponat giler kot...
lari kesana kemari...
kejar bola..bajet nk main mcm Safee Sali...
hahaha...

tup2 tengah syok giler main...
aku kononnye nk kejar bola...then..nk tahan dpd tekelua...
hihi....bajet pro konon...
aku tepijak bola tu...hahaha...dush!! tesungkur kat depan org laki...
waaa.....malu nyeh!...
mereka2 pon menjerit..."injured..injured..bg air.."
dlalam hati aku.." kepala otak ko nk bg air...kaki aku dah sakit ni.."
kepala aku pon siap tehantuk kt lantai..
huik...org tgk aku ngeri kot...
hihi...da lepas jatuh tu aku bgn dgn hebatnya menunjukkan aku ok!!..
hak3...klaka...xpe2...bkn slalu...
ingatkan jatuh tu xde pape...
upenye bgn pg2 td..habis lebam2 semua bdn aku...=(
sengal2 bdan kot...
ha tu la...blgk sgt mlm td...
bgn pagi dah mcm ape je rase...

lastly...for sure...team aku kalah!..hak3...
tp kami still dpt hamper!..yea!
the most aku appreciate program cmni...
dapat kenal dgn senior n junior Cikgu Kemahiran Hidup...
thanx kpd pengarah program!!!!!!!!!!!!!!.






2 comments:

NadiRah said...

cik jijah ribut sakit2 lg??
alolo...
npe pijak bola??
nk bg kempis ek bola tu..
bru tak golek2..hhuhu

Nurul Izzati Atan said...

huhuhu,....best sgt tgk korg main,...zati tak dpt join,...coz injured latihan ptg,..hahahaha,..
kelakor sgt kan,...
jijah,..sher pon lebam2 tau,..sian kat dye,...sabarnya korg,...
hope team "sepak angin" dpt meneruskan perjuangan bagi futsal SPH tahun seterusnya,..insyaAllah,..hehehhehe,....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...