:: the beginning ::

assalamualaikum...huhu..dah lame x mengupdate blok..dah behabuk mcm bilik aku la...mcm nk bersian lak..over plak ek...orite..hari yang ditunggu tlh tiba...hari ape?? isnin..3 Januari 2011..kenape?? ari ni dah start kelas aku...
tp pkol 2..hoho..kls bi...adehhh...ish..x bole mengeluh!!! sem baru semangat baru ok...

smlm kn...hari ahad...hehe...my boyfie..da balik dari beijing..walawei...rindu banget...kih3...tunggu pnye tunggu, pkol 10 lebih baru die sampai KLIA...dushhh!! ponat aku tunggu die dpd pg...dan2 mase kat sane kate nk email la pe la..hampeh je..tp xpela..dia dah selamat sampai sini...

ni pepagi buta aku da jenjalan g blog org..lame da x bw..huhu...kebetulan pagi ni free..bole la online..ilangkan bosan..sbb duk bilik single..nk borak ngn sape?? dinding..kipas..katil..bek bebel kt cni yg da behabuk ni...haha..

sempena tahun baru ni jgk...aku ade pasang azam mcm2...mudah2an dengan izin dari Nya, aku dapat laksanakan...

*cintai Allah lebih utama*
*belajar lebih fokus*
*makan ikut waktu*
*berjimat cermat*
*xnak bgn siang* ( phm2 je la ea )
*lebih positif dalam semua perkara*
*jadi diri sendiri*

byk tuh..tp,aku yakin insyaAllah...semuanya akan tercapai dengan sentiasa berdoa kepadaNya..
aminnn....=)




1 comment:

NadiRah said...

jom join GA..
den tag ekau..

http://dirahpunyerblog.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...