:: ujian yang bertimpa ::

assalamualaikum...alhamdulillah..dapat akses internet smula..stlh seminggu modem di rumah mengahadapi masalah..dalam seminggu x on9...xpelah..boleh spend time dgn mak wat keje2 di rumah..=)

dalam seminggu ni,,aku diserang..eceh..serangan penyakit ulser mulut..huhu..sakit..hilang selera mkn..ditambah pula dengan sakit gusi..lg la betambah2 hilang selera makan..Allah tarik nikmat mkn, nikmat sihat, nikmat untuk beribadat...ya Allah..ampunkn ku...mungkin ini balasan terhadap dosa2 yg tlh aku lakukan...aku diuji lg...demam yang berlarutan...selsema...dan sakit belakang...seriously,,,,sakit sgt...aku pon xtau ape jenis penyakit la yang aku hadapi..lepas mak urut2..makin sakit pulak..herm..so, skrg ni,, aku hanya bertawakkal je...ayat Al-Quran menjadi penawar untuk segala ujian ini...

baiklah..nk mengomel pnjg2..xde mud pula..cukupla sekadar update blog ni...
nnti dh kembali sihat,,insyaAllah blog ni akn sentiasa di update..=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...