:: kembali ke sekolah ::

assalamualaikumm...

adik2 kt luar sane...tinggal 3hari lg je nk kembali ke sekolah..ha!! bukan adik2 je tau...aku pon same jgk...kebetulan naik cuti sem kali ni same ngn tarikh naik sekolah...hohoho...perasaan?? segala-galanya ada...sedih,suka, dll...sebab? dah lame sgt coti smpai xtau dah nk wtpe...hehe..semangat baru ni nk belajo..hihi...hrap2 semangat ni berterusan la hendaknya yek....

papepon...esok aku akan ke jb..nk balik utm terchenta...walaupon org kate dekat...tp still jgk nk kne g awl..
plan nk naik moto..tp x jd...sbb aku msih x brani lg nk naik moto sensorang..hehe...mereka ( family ) nk anta awal..so,,follow jek la kn..xkn aku lak yg nk mengatur jadual mereka...


ha..ni pintu masuk utm..nk kate lama..baru la jugak..eh?? cmne tuh??

kt utm ni..byk sgt kolej means kolej kediaman...
aku terpilih untuk tinggal di KOLEJ TUN FATIMAH..
serikandi je yg tinggal di sini...hehehe




hari isnin ni...dh mule sgala rutin harian sebagai mahasiswa..
ceh....rindu kt kenkawan semua...
nk begurau senda.gado2..hehe

okeh...aku study dalam bidang ( awat skema nye ayt ) 
bachelor of technology with education in living skill..
hoo...mcm grand je nama...
dalam melayu nye..cikgu kemahiran hidup la...
hahaha
so,, aku under fakulti pendidikan...

sem baru subjek baru...

okeh..sem ni aku akn blaja fabrikasi logam...
hoho...takot x? woo..aku nebes gak nk masuk kls ni...


cmni la gaye nye...=P

pastu aku akn blaja penyajian makanan..
hoho..suke3...

hoho..ni mase sem 1 okeh...

ok lah..da xde mnde nk cite kot...nk kemas brg..
huhu..taataa...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...