KeKaSih @ teman baik....mana satu lebih utama???

    
assalamualaikum....okeh..straight to the point...apabila memperkatakan tentang kedudukan wanita di hati kaum lelaki, musti ramai yg ingin tahu sejauh mana lelaki menyayangi insan kesayangan mereka...depends kot pada individu tu sendiri nk pilih yang mana kn...tp... aku nk share la sikit yep...

aku ade mmber baik (kamcing giler la kan )..kitorang mmg sgt rapat..everything kitorang wat sumenye same2..mkn same..tdo same..(jgn pkir lain ok)..hehe...ditakdirkan dye ni couple ngn someone..huhu..aku tumpang bahagia la ngn dye an...then..semakin hari aku rasa yg dye ni semakin jauh dari aku...sentap tuh...yela...member baik sgt tup2 dh jao ngn kite..dok kepit bagai ngn pkwe..aku bkn nk kate jeles ke ape...cume...sedeh..sbb pkwe lg utama dr kawan baikk..sob...sob...

berdasarkan pengalaman la kan,,,,lelaki ni lebih utamakan kawan drpd kekasih??
sejauh mane yek kenyataan ni?? ohhoo...sesape yg ade komen, maila share...pada aku...betol kot statement ni..coz..lelaki ni lebih utamakan kawan2 dpd kekasih diorang..terutamanya yg minat nole tuh..kadang2 awek x bg g tgk bola.tp, diorang x kesah..pd diorang bile gathering ngn kawan..tu lg best..ye la..ngn awek t jiwang karat sgt...eh?? betol ke..sory guys...

2 comments:

NadiRah said...

xtau..saya masih single..lalalala

...love cokelatcake... said...

eleyh..kamu kn byk xboy..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...