:: kawan :: vs lawan ::

hari ni rajin pulak la nk tulis mcm2..
kali ni nk cite pasal kawan dan lawan...
mule2 nk cite kawan...nmpk dak 3 org kt atas tu??? haa....mereka tu kawan @ teman @ sahabat @ ape lg ek??? nth la..tp yg pening mereka adalah orang yang penting dalam hidup aku...
eheemmm....

nak tau x sbb pe aku ni suke kwn ngn mereka berdua?? 

1. baik
2. comel + cantik (jgn kembang sgt ye bile korang bace ni..hee
3. unpredictable...
4. hyperactive..
n byk lg la.....
hehehehe

ade satu ketika, aku demam sgt la teruk...mase tu mula2 naik sem...wahahaa...teruk gile ah..
mereka berdua lah yg menjaga aku...huk3..terharunya...sayang korang lah..3 hari demam aku x baik2
jugak...then..si dia telah membawa aku ke pusat kesihatan universiti...ala..dekat je pon ngn hostel aku..
erm....x mau baik jugak demam tu...fathin ( tudung pink) blikan cool fever...aku pon pkaila...
nth ape yg x kene gaknye ngn kulit aku...gatal2 plak bile pkai mende alah tu..haish....
tu lah kawan..ketika suka & duka aku..huk3...

nk cite lawan lak::
ehem...nk cite ke x ek?? xyhla...hehehe...
rahsia...
ok la...tibe rase penat menulis di blog ni...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...