..::: cuti semester :::...

ape agknye yg student2 u ni wat mase cuti sem ni??? keje? duk umah saje or kawen maybe??? ahahaha
erm....aku plan mmg nk keje..tp..bile dfikirkan smula...ade ke tmpt keje nk trime part time sbulan je?
hermmm....wateva lah....

ahahaha....(tibe2 je gelak ek) nk cite ni..kt kampung aku nk bkk kfc...tau x kfc tu ape?
Kentucky Fried Chicken...hek3...(anggapla korang baru tau ek) hee...
wa...lps ni xyhla aku nk g bdr batu Pahat semata-mata nk beli kfc...cyalah org Rengit...wlaupon kite agk ketinggalan sikit..tp agk bangga la kn..hik3...

siyesly..bosan la duk umah je...kalo dpt kua jln2 kn sonok..
huk3...tp apakan daya..fulus3....datangla kamu!!!
heee...

dating??? ohhh...tidak sama sekali...cuti ni la aku nk brehat dpd berdating dengan si dia..siape?? ohho...rahsia la...hnya mreka2 shj yg tahu siapakan gerangan si dia...
aishhhh...melalut da ni..kn nk cite psl cuti sem...

hish....result final da kuar la..
haiyyyyaaa....
mati la aku sem ni...ha tu la..mak soh blaja betol2 xmau kn..amek kau azizah..
hee...xpe2...kita akn belajar dari setiap kegagalan kn???tol x kwn2??
( semangat konon )
hek2....

da la....mls nk cite pnjg2...pnt la...c u next time...bye2...assalamualaikum...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...